S80 Skrevet Mars 29 Rapporter Share Skrevet Mars 29 Er det noen som vet om ett godt diagnoseverktøy til Kia e niro 2021mod som kan sette p bremsen i service modus Mvh Tor Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 29 Rapporter Share Skrevet Mars 29 Om DETTE er bra vet jeg ikke men skal fungere på KIA, samt EPB. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S80 Skrevet Mars 30 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30 Ser ut som att den bare sletter feilkode på EPB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 30 Rapporter Share Skrevet Mars 30 Tipper valget EPB RESET på instrumentet er for bytte av bremseklosser/skiver men kan ikke påstå noe da jeg aldri har prøvd denne typen. Har kjennskap til iCarsoft og Autel sine håndholdte enheter, da for VAG, begge har funksjon for EPB. DETTE er noe dyrere enn det i forrige link og har EPB-reset oppført i listen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S80 Skrevet Mars 30 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30 Hadde iCarsoft pro max men den støttet ikke det på Kia e niro Så skal prøve Foxwell i50 nå så får jeg se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg