Elisabeth.N.H Skrevet Januar 20 Rapporter Share Skrevet Januar 20 Hei! Jeg er på let etter et ekstralys som fungerer godt i mørkt og ruskete vær. Vi bor langs kysten i nord, og når vi kjører til hytta møter vi ofte på alle typer ruskete vær. Jeg har sett på forskjellige typer ekstralys, men jeg innser at jeg har for lite kunnskap for å klare å gjøre et godt valg. Derfor håper jeg noen her inne kan hjelpe meg med en tryggere kjørevei til hytta. Jeg er på let etter ekstralys til MG ZS EV 2020 - modell og evt. tilbehør som en også må ha for montering. Det trenger ikke å være veldig mange lumen, men noe som gjør turen tryggere enn med de fjernlysene vi har i dag. Jeg lurer også på om dette er noe en kan montere selv (uten noe særlig kunnskap om elbiler) eller om det må monteres på verksted. Jeg har ikke masse penger å svi av på dette, så jeg setter pris på forslag som holder prisen nede. Anbefales det å spør flere bilforhandlere om prisforslag? Tusen takk for innspill og forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet i går, 08:15 AM Rapporter Share Skrevet i går, 08:15 AM Å sjekke pris flere steder er alltid lurt. https://www.ekstralys.no/ er en av de du kan sjekke pris hos. Ser de ikke har din årsmodell i oversikten men kundeservice kan mulig hjelpe deg med råd - og pris. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg