Gå til innhold

Hvite instrumenter

Ranger emnet


R666

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eller gjør det som proffene!! ;)

 

 

stikk på et firma som mekker reklame skilt! få den orginale dimensjonene på plate laser kutta, i gjennomsiktig vinyl som er ca like tjukk som orginalen.

 

så legger du på et lag med en farga transparang,(farge som skal lyses opp i mørket) for så å få laga klistremerke av den nye skiva du skal ha, (2stk) ene er reversa, og den legger du på baksia, så legger du nok et lag med nesten helt blank transparang bak på for så eventuelt legge på tett i tett med små svarte prikker akkurat der lys pærene sitter,(alt dette for å få lyset riktig fordelt og at det ikke skal bli farve forskjell på skiva)

så etter litt mekking så har du nok feete skiver der :)

 

men husk nå at klistremerkene skal kun være gjennomsiktig der tallene og linjene er :)

MAZDA (MPS)

323F Real Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tipset ZiD, får se hva jeg gjør, prøve demontere litt i helga for å få en liten oversikt over hva jeg kan gjøre.

Skal prøve få koblet ut den startsperre greia samtidig, så det blir mulig å starte bilen på normalt vis....

Usj, bytte olje snart...tikk tikk tikk.

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Puff

Takker for tipset ZiD, får se hva jeg gjør, prøve demontere litt i helga for å få en liten oversikt over hva jeg kan gjøre.

Skal prøve få koblet ut den startsperre greia samtidig, så det blir mulig å starte bilen på normalt vis....

Usj, bytte olje snart...tikk tikk tikk.

 

Lag en forkalring da på hvordan du koblet ut startssperra, sikkert greit for andre å vite også!

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre det, skal se om det er mulig å koble sammen noe greier bakom der, må da være mulig, tror jeg har noe koblingsskjemaer liggende. Avbiter å noen halvlitere så skal det bli en ordning :D Eventuellt sette inn en bryter i stedet, hadde vært litt fansy det da, liker brytere.....

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mener er den angry :ass fucku flushit chip tingen så jeg må stikke inn i et hull for at jeg skal kunne starte gtr'n. På den forrige gtr'n måtte jeg holde chippen inntill en sort klatt ved siden av tenningslåsen.

Dette begynner jeg da å bli ganske irritert på, å har da derfor bestemt meg for å fjerne den :D

 

 

PS: har du bilde av felgene du skal selge??? Er de til mazda?

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er til Mazda ja, satt på GTRen når jeg kjøpte dem!

5*114,3 ET40! To av felgene er ripet opp, den ene mer enn den andre så du må nok kjøpe 1 ny, og 2 av dekkene er utslitt mens de to andre er helt fine!

 

Camberen og spissinga var helt på trynet når jeg fikk bilen skjønner du:(

 

Muttere og senterringer følger med også er det skrudd lokk med låsering på!

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår