Gå til innhold

Hvite instrumenter

Ranger emnet


R666

Anbefalte innlegg

Skulle hatt 215 når jeg først var i gang da :D

Men er da egentlig på jakt etter hvite felger, rally looken må være der :) Kjører på 205 55 15 nå, hehe, mere gubbe look skal du lete lenge etter, holder jo på å bikke over!!! Prøvde GTR med 215 40 17 og 35mm senking i helga, fungerte jævli bra, litt utrivelig gjennom molde sentrum men :D

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Puff

Skulle hatt 215 når jeg først var i gang da :D

Men er da egentlig på jakt etter hvite felger, rally looken må være der :) Kjører på 205 55 15 nå, hehe, mere gubbe look skal du lete lenge etter, holder jo på å bikke over!!! Prøvde GTR med 215 40 17 og 35mm senking i helga, fungerte jævli bra, litt utrivelig gjennom molde sentrum men :D

 

 

Jeg har 35mm og 205/40r17 på bilen og det sitter jævlig godt:D

 

Prøvde å få tak i OZ Superturismo WRC felgene, men de lages bare i 4-bolt:(

Så det ble Superturismo GT i stedet...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var WRC jeg var på jakt etter(hørte rykter om at de kun var 4 bolt ja...), men hvor kjøpte du gt da?er vel akkurat de samme, bortsett fra at de ikek er hvite? går da alltid an lakkere :D

Kanskje det holder med 205 da, ikke akkurat verdens beste veier rundt her.

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat det nei, typisk nissenorge:mad:

 

Hafnor importerer OZ, men det er fler forhandlere som selger det billigere enn der! Gå på http://www.dekkbaronen.no og se der...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkbaronen har forhandler i kristiansund, så regner med jeg kjøper der :D. 13000,- var summen, men det var på wrc med fulda extremo dekk om jeg ikke husker helt feil..... sa de passet han.....hehe, greitt nokk, ikke mitt problem om det kommer feil felger :D

Har ikke sett en vegvesen bil(mesta) på mange år i distriktet her nå :mad:

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre sånn det er det, overalt i Norge!

Vi bor i verdens 3. rikeste land og har de jævla dritt veiene!!

 

Idioten Bondevik:ssip: og den inkompotente kjerringa av en samferdselsminister :pisser: Skogsholm, uff uff uff...

90 Mercedes 200E Sportline, 93 Mazda 323 GTR, 05 Skoda Fabia PROSJEKT LINKEN,03 Seat Leon 4 20VT Top Sport Cupra, 07 Skoda Octavia II 2,0TDI L&K, 98 Mini Cooper 1275TIL SALGS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by UnO

Det er desverre sånn det er det, overalt i Norge!

Vi bor i verdens 3. rikeste land og har de jævla dritt veiene!!

 

Idioten Bondevik:ssip: og den inkompotente kjerringa av en samferdselsminister :pisser: Skogsholm, uff uff uff...

 

Ja ja, rolig nå...:D Er Felg Import på Strømmen som importerer TSW så er vel bare og ringe og høre om de fortsatt har felger inne. http://www.dekkbaronen.no er jo hjemmesiden til Sharif, og han har vel neppe noe forhandler andre steder... Forøvrig så er det da ikke så stor forskjell på 205 og 215, 205 holder fint. Sporer nok på Norges fantastiske veier alikevel :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by Puff

Hei

 

Når jeg printa de ut kom de på et helt A4 ark, så de var enten nye instrumenter, eller å krympe de litt....valgte da det siste :D

Men skal prøve de i et annet program enn paint(ikke verdens beste redigerings program)

 

Mvh Puff

 

Fant du av dette? Eg får bare mine ut på a4 ark, og det blir jo litt i største laget?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår