powerforce Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Syntes det er rart at det har rustet inne i kupèen og ved reservehjulet... så tenkte å sammenlikne med dere. Har dere noe rust her? Hvis ikke, kan forrige eier ha kjørt på saltet vei med reservehjulet, og dermed lagt det tilbake uten å rengjøre det f.eks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 ikke uvanlige steder for rust. Bagasjerommet vil det alltid danne seg kondens, og inni bilen vil jo også fuktighet finne veien via snø o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Jøss.. Har jeg aldri sett før. På min så er det no spesial plast ellerno der reservehjulet er virker det som. Finnes iallefall ikke tegn til rust der. Og inni har jeg heller aldri opplevd dette. Synes det virka snodig. Kanskje jeg skal ta en titt under teppet på min i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Har rust på akkuratt de to samme stedene. Bare at hjulbrønnen min ikke så like ille ut. tok å fiksa den forrige helg. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Bagasjerommet er vel normalt sett ganske utsatt p.g.a. kondens, ja. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 har rust på akkurat samme plassene. er visstnok ikke noe uvanlig plass å få rust på i reservejuls-brønnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hmm. Lurer litt på om de har brukt en litt annerledels løsning på min jeg. Jeg har nemlig importbil. Aner ikke hvem land den er fra. Men det ser ikke ut til at det er mulighet for at det kan ruste baki der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Ikke på min heller,der er det no plastikklignende greier i hjulbrønnen..Kanskje et SLX fenomen ? Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Hehe. Ja. Ser ut som de tenkte "nei. Finne på en bedre løsning på SLX klassen kanskje. Noe som ikke ruster og holder like bra" :) Har ikke import du også vell sirsnare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Har ikke rust noen av stedene jeg :cool: Så fint ut når jeg røsket ut reservehjulet og bygget basskasse i hvert fall Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 På min var det litt rustdannelse på setetfestene, men bagasjerommet var rustfritt (reservedekket hadde aldri vært ute) Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Mai 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2004 Oberon..Det vet jeg ikke, eneste jeg vet er at den ble kjøpt på Birger N. Haug, en av de i oslo en plass, i 96.. Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Jeg hadde også rust der. Det kom fra en vannlekasje. Det lakk vann inn fra festene til hekkspoileren. Jeg måtte slipe ned til metallet og male med primer. Lekkasjen er stoppet, men må sikker gjenta slipingen om et par år til, pga. rusten er vanskelig å stoppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg