zckumling Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Det viste seg at jeg kunne bruke den ødelagte felgen likevel! :) fikk kjøpt meg et par 90-dører for 400 spenn her om dagen, men er jo selvfølgelig chromelister på den.. noen som har vanlige pakninger å selge ? (trenger da også den plata bak speilet som har chromelist). Her er bilen etter en vask.. Den grønne lista skal lakkeres svart snart og GTI-leppe er på vei i posten.. En sjenert golf-eier gjemmer seg i det fotografen tar bilder av den stygge lakken nederst på skjermen.. Her ble jeg overrasket av en politibil liggende parkert i grøfta og lekte seg med laserpenn... tror jeg.. huh? Skulle egentlig bare ta bilde av den stygge golfen :o skal blod-senke svineriet 80/60 samt fixe den stygge lakken.. hadde da vært kos med en GTI-motor... noen som vet hva som trengs for å bytte over fra 1.6 til 1.8GTI ? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 trenger forresten også ei 88- dørlist på den høyre frontdøra mi.. hvor får jeg tak i denne? noen som har montert 88-lister på pre-88 dører? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Søk på golf2 forumet så finner du mye info om ombygging fra 1,6 til gti. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 noen som har en gammel effektpotte å selge? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by zckumling noen som har en gammel effektpotte å selge? jeg har ei sliten simons potte med dtm stuss som trenger en liten polish.. gi et bud :) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 er det mye rust på den? hvordan er lyden? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by zckumling er det mye rust på den? hvordan er lyden? kan ta bilder av den i dag jeg. potta er i god stand den, ingen rust på den. tuten trenger en polish for å få frem den gode gamle bling blingen. send meg din email addy på pm så skal du få pics Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by zckumling hvordan er lyden? Høy.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Syns ikke det er nødvendig å kalle den for rotte golfen lenger !! :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by kimoajajaj Syns ikke det er nødvendig å kalle den for rotte golfen lenger !! :) er golfen din senka mye? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Min? Den er senka bare 40.. skulle gjerne hatt den lavere men faen heller gidder ikkje kjøre brøytebil! Må jo ha litt framkommelighet, selv på sommerføre.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by kimoajajaj Min? Den er senka bare 40.. skulle gjerne hatt den lavere men faen heller gidder ikkje kjøre brøytebil! Må jo ha litt framkommelighet, selv på sommerføre.. Gewinde er ordet du leter etter!... lurer på om jeg må begynne å ta inn det. Tåkelys, coilovers og skinn interiør? ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by SpeedWell Gewinde er ordet du leter etter!... lurer på om jeg må begynne å ta inn det. Tåkelys, coilovers og skinn interiør? ;) Da har du en kunde her!Ta inn noe billig gewinde...:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mai 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 Originally posted by kimoajajaj Syns ikke det er nødvendig å kalle den for rotte golfen lenger !! :) helt enig med deg.. er jo på lik linje med mange andre golfer her på forumet som tror bilene dems er verdt gull og grønne skoger.. men uansett et lite spørsmål... har du utrolig dårlig råd? får bare intrykk av det på trådene at økonomien ikke er helt som den skal sikter da feks til brukt effekt potte.. Stå på! Mvh vemund B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zckumling Skrevet Mai 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2004 økonomien er ikke helt på topp nei;) det går faktisk ganske dårlig med den.. går på skole.. jobber 2 dager i uka på spar.. Jeg vil ikke påkoste bilen så mye mer nå.. kjøper ting jeg får billig, for å faktisk klare å holde bilen på vegen... har vært heldig noen ganger.. første omgang: Fikk 4stk alu-felger (de på bildene), 90-fangere og det stygge "sportsrattet" mitt for 400kr andre omgang: Fikk 4stk 90-dører for 500kr.. hadde en avtale med leieboeren vårs (siden det var han som fucka de gamle) om at han skulle betale halvparten.. sa de kosta meg 1000kr.. dermed var det problemet løst. Jeg har brukt ufattelig mange timer på bilen og vil påstå at den kansje ser litt bedre ut nå enn da jeg først kjøpte den en gang mellom august/september. før: nå: lage hvite skiver: hadde også en periode jeg kjørte med jettafront: prøvde da også å lage meg en netting-grill.. får gti-leppa i morgen.. da blir det straks litt bedre.. har aldri hatt noen under fangeren på bilen :P ikke sett en jettafront med gammel grill på en bil som ikke ser ut fra før... en liten tankevekker... Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg