Lars Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Lurer på hva folk på forumet har som interesse utenom bil? Siden jeg begynte å mase om dette begynner jeg: Mine interesser utenom bil er: - Båt:D - Hi-Fi:D og sist ,men ikke minst Dj*ing... hapyhappy Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Hmmmm.... Damer, kanskje? :rolleyes: Og selvsagt: :???: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Oktober 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Damer tar vel eg mer som en hobby. e så jævli mas på de..Dyre i drift oxo;) , men får jo noe igjen da:D Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by famir Hmmmm.... Damer, kanskje? :rolleyes: Og selvsagt: :???: Wooord!!! +mc Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 bilær og båtær som tutær og bråkær er mine interesser :D også snowboard da :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 øøøøø finnes det noe annet å interessere seg for enn biler da?? Motorsykkler Data Båter/fiske, ikke uten grunn at jeg valgte sjøforsvaret som førstegangstjeneste ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Båter! Har bodd på sjøen for det meste av livet mitt, her er et bilde av snekka mi som jeg dessverre måtte selge i vår siden jeg var langt nord i militæret og ikke hadde økonomi eller tid til den. :( Her er et bilde av familiens båt: Ellers så er jeg frelst av Rytmisk musikk i form av techno (og da er det sjanger:techno:underground jeg tenker på, ikke bare dunk-dunk harry trance eller hardhouse). Spiller som platesnurrer på parties som jeg enten arrangerer selv eller blir booket inn til. Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 .. beer and :titties: .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 vel.... jeg har jo denna pc'n da... oxo har jeg dame.... og bil....da er det lissom ikke tid til så mye mer !! men jeg skal itt si nej til litt beer eller :???: eller drunk .... :) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 -Data (Webdesign+programmering+nettverk) -Filmer (Omtaler DVD filmer på nettet) -Fotball (Er født sportsidiot) -Gitar (Spilt siden barneskolen, brukte konf penga på en gibson) -Jenter (Can`t live without them) Det var det jeg kom på nå i farten ihvertfall... :cool: Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 Originally posted by DenimblåTT [b-Gitar (Spilt siden barneskolen, brukte konf penga på en gibson)[/b] Hehe. Jeg brukte mine konfpenger på en 5 strengs Carvin bass. Mine interresser må da bli musikk, lyd i bil og hjemme, data, film og dama. Ja faktisk, dama. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 :skål: <-- drekka beer <-- drekka mer :???: <-- litt til :titties: <-- dama :hug: <-- mere dama :aug: <-- paintball ellers g33x0r Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2002 flyyyyyyyyyyyyyyyy! :D Er utdanna flymekaniker! Den store drømmen var engang og bli flyger ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 party party. trening. jeg trener ganske mye for å si det sånn.. boxing Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Oktober 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2002 Alt ovennevnt, pluss dette :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg