passat jenta Skrevet April 16, 2025 Rapporter Share Skrevet April 16, 2025 Hei hei ! jeg lurte om en ting! Jeg var ute kjørte i går plutselig begynte glødende lampa og blink. Jeg gikk inn i instrumentet da sto det at det var feil på stop og start . Jeg stoppet bilen og starta den igjen og trykket på knappen A for å slå av det systemet. Da gikk bilen helt normalt uten feil.. noen som har vært borti det problemet før ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 22, 2025 Rapporter Share Skrevet April 22, 2025 Blinkende glødelampe kan bety en haug forskjellige ting. Du skriver at du 'gikk inn på instrumentet'. Hvilket instrument? At du har feil på S/S er muligens en følgefeil av noe annet, kanskje så enkelt som utladet batteri, mer eksakt svar er umulig å gi uten diagnose. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg