JoeS Skrevet Oktober 20, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2024 Hallo, Jeg krasjet nylig min T5 4Motion. Og kommer nok til å selge den til garasjen den er lagret i, da jeg ikke holder til i Norge. Kan noen gi meg en ide om hvilken pris jeg bør spørre etter? Den hadde en ny clutch og servostyringspumpe installert forrige måned. Takk, Joe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 20, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2024 Med så mye skader vil jeg si bilen er verdt vrakpant, ny clutch og servopumpe vil ikke øke verdien slik bilen fremstår. Selger du den i deler kan du få betraktelig mer enn vrakpant. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeS Skrevet Oktober 20, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2024 Takk for svaret @Quattro73. Jeg kjører for øyeblikket opp til Storbritannia til verkstedet for å organisere salget. Jeg tror ikke jeg klarer å demontere den enkelt i garasjen. Hva er den grove numeriske verdien av et skrappant? Jeg ønsker ikke å bli lurt når de begynner å gi priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeS Skrevet Oktober 20, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2024 Oh, I managed to find it online. it is only NOK 2400. I'll try to get as much out of it as possible if they just offer it to me. If anyone here wants to buy it, please get in touch. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 20, 2024 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2024 Vrakpant er NOK 3000. https://www.skatteetaten.no/person/avgifter/bil/vrake/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg