Mattias Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Jeg ska ta kjørkort før lastebil ©, og lurar på ett par ting. Jeg har haft b-kjørkort i 7 år (svenskt som jeg ska byta till norskt) og jeg vill bara ta ett par lektioner (+ glattkjøring) så jeg lær mig lastebilen og sedan prøva på uppkjørningen. Må trafikskolen rekommendera mig eller kan jeg boka tid sjelv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Originally posted by Mattias Jeg ska ta kjørkort før lastebil ©, og lurar på ett par ting. Jeg har haft b-kjørkort i 7 år (svenskt som jeg ska byta till norskt) og jeg vill bara ta ett par lektioner (+ glattkjøring) så jeg lær mig lastebilen og sedan prøva på uppkjørningen. Må trafikskolen rekommendera mig eller kan jeg boka tid sjelv? kjørelæreren kan anbefale når du er "klar" til og kjøre opp , men du har låvt og be han melde deg opp uansett om han mener du er klar eller ikke...... er låvt og prøve å feile :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Du kan selv bestemme når du vil kjøre opp! Men anbefales at du venter til din kjørelærer mener at du er klar :) Som sagt, det er ingenting som stopper deg i å prøve hvis du selv føler at du er klar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Noen kjørelærere ser det jo på den måten at jo fler timer du "trenger" jo mer penger tjener han. Så føler du deg trygg kan det være lurt å be han sette deg opp til oppkjøring så du ikke kaster penger ut av vinduet. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Svein Svendsen er særiøse.. med tanke på det Slim sa.. Om du ikke allerede har funnet kjøreskole.. Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 For å få førerkort i norge må man: Lempe minst et trillebårlass med cash til staten, så enda et til kjøreskolen. Etter det er det bare å kjøre :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg