gotthard Skrevet September 29, 2024 Rapporter Share Skrevet September 29, 2024 Kjøpte en golf som litt koseprosjekt, har sveiset og skrudd å er snart klar for etterkontroll på eu sedelen som fulgte med, men den ene feilen finner jeg ikke. : 5.3,3 a) ikke tilstrekkelig festet til understell eller aksel, høyre, indre, bakre, 2 aksel, bolt løs. har nå ettertrekkt alle bolter jeg finner i understellet på høyre side men har ikke funnet noen løs bolt? Aksel forbinner jeg med drivaksel? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 29, 2024 Rapporter Share Skrevet September 29, 2024 Det henvises til hjuloppheng bak høyre side, bakre indre innfesting - tolker det som innfestning av lenkearmer mot subramme. Sjekk også innfestning av subramme mot karosseri, kan være det de mener. Aksel i dette tilfeller gjelder bakaksel, ikke drivaksel. gotthard reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg