Edvinas2611 Skrevet September 24, 2024 Rapporter Share Skrevet September 24, 2024 Hei:) Jeg har en volkswagen golk mk7 (2013mod) 1.6L diesel, 160 000km. Merka idag at gløde lampa starta å blinke under kjøring, mista ikke noe trekkkraft heller. Har sjekket glødepluggene, men alle fungerer som di skal… Hadde samme problem for noen mnd siden, men da mista jeg kraft, viste seg å være noe med EGR. Det fikk jeg reparert (koda vekk egr og dpf+ fjerna innholdet i dpf). Har noen tanker om hva det kan være?… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 24, 2024 Rapporter Share Skrevet September 24, 2024 Blinkende glødelampe betyr at noe er galt motormessig. Kun diagnose vil fortelle eksakt hva som er galt, kan være hva som helst, derfor umulig å antyde noe. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg