Blablabla Skrevet Juli 26, 2024 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2024 Hei, jeg har fått et gulvarsellys jeg ikke har peiling på hva betyr. Kunne noen hjulpet?:) bilen jeg har er Opel corsa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Claudio 1969 Skrevet Juli 28, 2024 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2024 Dette ser ut å være relatert til lyshøyde justering... kanskje noen feil i reguleringen? Har du manuelle lyshøydejustering knapper eller elektronisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 29, 2024 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2024 Se ut til å være noe problem med med kurvelys https://dashboardsymbols.com/2020/12/opel-warning-lights-and-symbols/ Se: "Adaptive lighting trouble indicators " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 30, 2024 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2024 Som med de fleste biler nå om dagen, så må det leses ut feilkoder med diagnoseapparat. På noen Opel modeller, så kommer denne lampen opp om svinglyspæren er defekt. Det er den pæren som tenner i hver lykt når man svinger. Usikker på om Corsa har denne funksjonen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg