Skillz2k Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hvordan skal denne festes? Fikk bare denne uten noen videre info om hvordan den fungere Trenger jeg noe mere og noen som har noen bilder hvordan de har festet sin?? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 I fremste hullet på panser hangsel og bort med en av karosseriskruene til forskjerm. Enkelt. Det følger vel med skruer...? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 kjøpte in tuning sine panser løftere.. (ikke montert ennda).. fekk me masse forskjelligt.... (skrue me "hode" til og "stikke" panserløfteren inn i..) ehm.. elendigt forklart... gir opp... kl e 06:57 :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Si ifra om en av disse klarer å løfte panseret helt fra bånn. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 Det klarer ikke mine STW hverfall.... Bæd... 1år gamle.... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2004 inxx klarer ikkje å løfte heilt i fra bånn. eg har inxx sine panser løftere og der er følgte det med fire kulebolter med. to til kvar demper. to av dei var med gjenger og to var som ein skrue. den med gjenger vart festa ved panser hangselen og den som måtte skru vart skrudd i karroseriet. det du må gjera er å ta den enden med kuleleddet og festa det i panser henselen og på den andre enden så tar du ein bolt, tar inn på festet (den enden med hul i) så ein låsemutter, slik at du får lagd ein slags "hengsel", så fester du den i karroseriet. skjønner? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 Hvor får man kjøpt slike panserløftere? trenger ikke være dyreste typen siden jeg har sprengt budsjettet noe jævli når det gjelder golfen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Mai 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2004 http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_performance__panserloefter__vw.htm Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg