Bauer Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hva mener folket? Burde man ha masse plastikk eller oldschool? Masse spm: Hvor får man tak i senkesett? Hvor mye kan man senke uten at det subber? hvor får man tak i fete 13" felger? (les: 8-10*13") 90 dører på en 1'er? passer det? Noen som har noen flere tips? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 "oldschool" er ikke plastikk!!!!!!!! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by K.A. "oldschool" er ikke plastikk!!!!!!!! Det tror jeg han skjønte.. du bør nok lese inlegget hans en gang til (minst)... Han sier "oldschool eller plastikk", ikke "Oldschool er plastikk".. :D Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Noe sånt som dette er jo fett ;) Og skikkelige doruller :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Fine biler, men noen som veit om 90 dører passer på en 1'er.. jeg har ikke lyst til å kjøre rundt med det trekant vinduet!! :D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Bauer Fine biler, men noen som veit om 90 dører passer på en 1'er.. jeg har ikke lyst til å kjøre rundt med det trekant vinduet!! :D Da må du bygge selv. Golf II dører passer ikke på einser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Bauer Hva mener folket? Burde man ha masse plastikk eller oldschool? Masse spm: Hvor får man tak i senkesett? Hvor mye kan man senke uten at det subber? hvor får man tak i fete 13" felger? (les: 8-10*13") 90 dører på en 1'er? passer det? Noen som har noen flere tips? kan senke mye før det subber.. er jo høyt fra kanalene og ned, regner med at det er der du ikke vil at det skal subbe. :D :D 13" felger ligger det masse av rundtom i garasjer! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 ok, så dører kan jeg glemme i første omgang.. noen forslag til hva jeg kan gjøre med bilen? Her er det noen bilder.. Dårlig SonyEricsson kvalitet på bildene, men man ser noe.. JEg synes det er en fin bil :D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Bauer ok, så dører kan jeg glemme i første omgang.. noen forslag til hva jeg kan gjøre med bilen? Behold den orginal. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Kjør på med plastikk og råe felger og dekk. Mye tøffere enn de som subber fortauet og skal liksom være i gammel stil. Men smak og behag... Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Bauer ok, så dører kan jeg glemme i første omgang.. noen forslag til hva jeg kan gjøre med bilen? Mine forslag ligger jo litt lenger oppe....Den svarte med ats felger er jo nice... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 <----- Har masse ATS felger! og skal IKKE selge :D :D :D :D :D :D :D Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Jeg har et strøkent sett med 14x7 ATS liggende.... BMW 5x120 boltsirkel og et10 med riktige senterkopper og alt... Lurer på å borre om boltsirkelen på Caddyn.... eller selge dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Har litt sansen for original med små plastikk-fangere. Da skal selvsagt bilen være strøken, senka 80mm og ha små feite felger. Noe sånt; Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Felgene på bilen over er jo til salgs!! 8x14 Borbet http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=36389 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg