JensK Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 - sorry kara, ble litt fucka det her :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Hehe ja.. gjorde seg det her! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 eh? skjønner ingenting jeg.. hva er nice? :confused: Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Planen var vel egentlig og legge ut et fett bilde av en golf, men når jeg linka til bildet på serveren min, så kom ikke bildet opp for serveren var full. Og jeg gadd ikke feke mer med det. hehe, fort og gæli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 hehe.. bra det ikke var meg det var noe feil med... :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg