Vomaz 10 Report post Posted May 5, 2004 er det ingen som har noe å skrive om SVXn??? det er jo en stjernebil.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikdev 10 Report post Posted May 5, 2004 Hehe.. Legg ut noen bilder av svx, husker ikke helt hvordan den så ut.;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vomaz 10 Report post Posted May 5, 2004 jeg får ikke til å legge ut bilde:( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikdev 10 Report post Posted May 5, 2004 Få konto på photobucket eller noe, da er bildene på en server, og de kan linkes til detta forumet.. Eller send bilder til meg: nikolaidevik(a)hotmail.com (a)=@ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikdev 10 Report post Posted May 5, 2004 Fant noen bilder: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikdev 10 Report post Posted May 5, 2004 Men fant ingen bilder av de gamle 80talls bilene, de som jeg mener er i Norge. Har du noen? Edit: Google er bra:) Når man har veldig lite å gjøre;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dawg Dee-Lux 10 Report post Posted May 5, 2004 Har sett en sort utgave av den nye typen på Oppsal flere ganger, den gamle er vel den som fikk kallenavnet: strykjernet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vomaz 10 Report post Posted May 6, 2004 hvordan kan man finne eiere av svx i norge... jeg har sett flere her i nordland...:) jeg kun gjerne tenkt å møtt en eier av en slik bil:D er det noe register man kan se etter eller kan man ringe vegvesnet å spørre om hvor det er reg. slike biler??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mkalle 10 Report post Posted June 11, 2005 De gamle heter vell Subaru XT så vidt jeg vet, ikke SVX.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vomaz 10 Report post Posted June 12, 2005 De gamle heter vell Subaru XT så vidt jeg vet, ikke SVX.. ja, det heter de veldig gamle... men de jeg synes er DIGG er SVX *er jo bar å søke på :google Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skidracer 10 Report post Posted June 12, 2005 Det går en strøken svart en i tønsberg. Mener å huske den stod til salgs for et par år siden, til en ganske høy pris. Mener det går en svart en av den gamle modellen og, men den har jeg ikke sett på lenge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TransMedia 10 Report post Posted August 23, 2005 Absolutt en av de kuleste biler noen gang laget... http://www.subarusvx.com inneholder alt, om enn ikke oppdatert på en stund. Quote Share this post Link to post Share on other sites
KloA 10 Report post Posted October 22, 2005 det sto en til salgs for 150k på en bensinstasjon på leknes (lofoten) i sommer iallefall.. sikkert ikke solgt enda Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikdev 10 Report post Posted November 26, 2005 I går så jeg faktisk en av de nye svx ene Syns den var pen jeg, møtte den i 40 sona der jeg bor så fikk sett litt på den. Lav i linjene, pen i fronten. Men rompa var litt "spesiell" Men en sjelden og fin bil, peneste subaru? (impresa er ikke pen den er tøff..) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kurtis 10 Report post Posted January 30, 2006 http://www.subarusvx.com/ Nydelig bil. Har kjørt flere av de. I japan fantes den med 3,3 biTurbo, kjørte fletta av Testarossa og F40 I norge ble den levert med 3,3 Boxer 6 på 230 HK.. Quote Share this post Link to post Share on other sites