Siv86 Skrevet Januar 8, 2024 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2024 Hei. Jeg åpnet pannseret i helga for bilen ville ikke starte i kulden Ford monde og nå får jeg bare lokt den til første hakket. Har noen tips til hvordan få det lokket helt i jen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 8, 2024 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2024 Wire eller lås frosset slik at lås alltid er åpen? Prøvd å trekke wire tilbake? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siv86 Skrevet Januar 8, 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2024 Ja har gjort det flere ganger. Men kan være så kalt at den ikke vil gå helt tilbake. Klarer ikke helt ut hvor waieren går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 8, 2024 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2024 19 minutter siden, Siv86 skrev: Ja har gjort det flere ganger. Men kan være så kalt at den ikke vil gå helt tilbake. Klarer ikke helt ut hvor waieren går Når jeg skiver "trekke wire tilbake" så mener jeg å trekke den tilbake mot panserlåsen, ikke inni bilen 😉 Få noen til å se på panserlåsen mens du trekker i wiren inni bilen, se om wire returnerer som den skal. Låsen kan du også manuelt lukke med f.eks. et skrujern for å teste om den går i lås. Går den i lås da så er det panseret som ikke trykkes langt nok ned, gjerne snø/is som hindrer. Smør gjerne opp panserlåsen med f.eks. prolong e.l. 5-56 eller WD-40 kan også brukes, er bare skrekkelig mye dårligere. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg