tigergutt74 Skrevet Desember 25, 2023 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2023 noen som har erfaring med å montere ledbar på chr? har en 2020 modell jeg vurderer å montere en liten ledbar på. men må jeg bruke canbus motstand? bilen min har hovedlys som svinger når man svinger rattet samt automatisk bytte mellom fjern og nærlys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 25, 2023 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2023 55 minutter siden, tigergutt74 skrev: noen som har erfaring med å montere ledbar på chr? har en 2020 modell jeg vurderer å montere en liten ledbar på. men må jeg bruke canbus motstand? bilen min har hovedlys som svinger når man svinger rattet samt automatisk bytte mellom fjern og nærlys https://www.valostore.no/no/produkt/ekstralysrele_xbb_obd_dongle_powerunit?dfw_tracker=148565-HS9136&gad_source=1&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_386184 Det letteste å bruke er den der. Den kan du koble i OBD2 kontakten også trenger releet bare strøm, jording og strøm ut. Det må sjekkes på forhånd at bilen din er kompatibel med å bruke den. Du må også laste ned den tilhørende appen for å sette den opp mot hvilken bil du har og koble releet sammen med enhten som kobles i OBD2 kontakten. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg