Samuelromero Skrevet Oktober 12, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2023 Hei. Jeg har en Suzuki grand vitara 2008. Har problem med intercooler som har lekkasje og bilen går i nødmodus. Er på jakt etter ny intercooler. Fikk ett tilbudt fra ett verksted for ny intercooler for 7500kr, dette synst jeg var alt for dyrt. Noen som har erfaring med nissens sin intercooler? https://www.eurodel.no/intercooler-nissens-96525 er reservedeler noe bra? eventuelt hvor kan jeg få tak i original del og hvor mye koster den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekstralys AS Skrevet Oktober 13, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2023 Er sikker på alternative deler gjør veldig god jobb. Spesielt noe så enkelt som en intercooler. Eurodel er også en fin side å handle fra. Alternativt er det mye bra brukte bildeler tilgjengelig der ute. Siter Ekspert på lys til bil og svarer gledelig på alle dine tekniske spørsmål om lys. Fyr løs! https://www.ekstralys.no --- Ekstralys AS er kommersiell bidragsyter. Svarene fra denne brukeren kan inneholde produktplasseringer som bør vurderes som reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samuelromero Skrevet Oktober 13, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2023 10 timer siden, Ekstralys AS skrev: Er sikker på alternative deler gjør veldig god jobb. Spesielt noe så enkelt som en intercooler. Eurodel er også en fin side å handle fra. Alternativt er det mye bra brukte bildeler tilgjengelig der ute. 10 timer siden, Ekstralys AS skrev: Er sikker på alternative deler gjør veldig god jobb. Spesielt noe så enkelt som en intercooler. Eurodel er også en fin side å handle fra. Alternativt er det mye bra brukte bildeler tilgjengelig der ute. Vet ikke om du er god med dette, men kjøpte en billig del for noen uker siden. Monterte den på bilen, og samme dag så røk den, eller jeg tror den røk IMG_6656.dng IMG_6660.dng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 13, 2023 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2023 Nissens selges også av norske delebutikker, så kvaliteten er det ingenting å si på. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenM Skrevet Januar 7, 2024 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2024 Har xl7 2l tdi å hørt de fungerer utrolig godt med fm ic . Siter Suzuki xl7 ikke som Audi turbo nei ikke 😁💪 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg