OleVik Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Hva ser best ut av GTI leppe eller CL/GL leppe på golf med gamle fangere ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 cl.. helt klart :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 noen som har bilder av dette !!?? :) Schlasken:ssip: Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 cl leppe er selvfølgelig mest old school! men da måååå bilen være lav! ! ! gti leppe er en fin løsning hvis du "bare" har 80mm senking f.eks. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Originally posted by OleVik noen som har bilder av dette !!?? :) Schlasken:ssip: slapp av, var bare et spørsmål :) er bare så fasinert av denne oldschool trenden innen golfmiljøet som gjør at folk kaller det oldschool bare man hiver på alt mulig av de styggeste detaljene som har kommet på golfer oppigjenom årene. hva er det som gir det navnet oldschool? en 80`talls bil er ikke oldschool uansett hva man gjør med den spør du meg. men det er det ingen som har gjort så jeg skal holde kjeft :) ps. hadde de brede felger med sykt små dekk orginalt når golf2 kom på markedet? jeg var ikke født i 83 engang så jeg spør av nysgjerrighet ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 hehe.. er alltid morsomt når folk spør om jeg skal kjøpe meg 90fangere også svare "nei.. gammelt er gromt" Morsomt å kjøre en annen vei:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Til schlasken, så tror jeg ikke helt dette er forumet for deg... Old School er en fin tøff stil og den eneste grunnen til å bruke de felgene og all krommen er fordi det ser SKAM FETT ut :) Classic..... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Golf 2 blir aldri "old school".... er bare noe folka her kaller det fordi de plutselig har fanget opp det som har vært trenden i tyskland i årevis Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Golf 2 ER oldskool, gammel og firkantet, derfor passer ikke RS fanger og 17" japse felger på den... Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Sakset fra http://oldeskool.org/ Old adj. 1. not new, 2. time long past, 3. of long standing School n. 1. a group following the same beliefs, methods, etc. Olde Skool adj. 1. to describe anything that was used or was popular in the 1960s and 70s, particularly with Volkswagens. Think back to that time, they didn't have keyless entry, hydraulics, or neon lighting all over their car. Everything was very simple and basic, like in the 1950s when Bugs didn't have a gas guage and you had to flip a switch to engage the reserve tank when the engine started to sputter from an empty gas tank. That is olde skool. Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 2 lykters grill og vekk me grøftelys iallefall..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by OleVik noen som har bilder av dette !!?? :) Selvfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 hallooo.. Greit nok at en 2'er aldri blir helt oldschool, men det hjelper på å fjerne plastikk og få på litt chrome... Skaff deg småfangere istede, fjern lys-showet og skaff deg en cl-leppe, hvis du først skal kjøre looken... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 og hiv 175/50-13 dekk på felga!!! bilen er ikke lav før sidespeila når deg til kneet! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Mai 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by TurboPolo og hiv 175/50-13 dekk på felga!!! bilen er ikke lav før sidespeila når deg til kneet! hehe , litt av problemet er at slike dekk nesten er umulig å få tak i.. og når man finner de så koster de mange skjorter .. har heller ikke penger til noe gewinde senk, så foreløpig satser jeg på litt kjørekomfort! får se hva det blir til :) Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg