Sveinung Kristiansen Skrevet August 9, 2023 Rapporter Share Skrevet August 9, 2023 Jeg har en 2003 Toyota Rav4 2D2 hvor jeg har byttet dyser. Jeg kjøpte bilen for en billig penge hvor forrige eier sa årsaken til at den står var at han ikke giddet å bytte dyser. Er vist byttet diesel pumpe fra før, samt clutch, svinghjul og register. Alt dette for ett år siden. Jeg leste av feilkoder og fikk opp dyse feil. Bytter dyser, skrur alt sammen og vrir om tenningen. Starter går fint, men det er ikke antydning til tenning. Virker nesten som om den ikke får diesel? Hvordan kan jeg sjekke om pumpa fungerer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aqua65 Skrevet September 8, 2023 Rapporter Share Skrevet September 8, 2023 Noen evt feilkode om det er skjekket , alt av kontakter sjekket , for begynne med det enkle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg