Sfinx Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Hei! Er det noen som har kunnskaper nok til å sjekke hvordan bilen min blir med en annen frontfanger? En E39 M5 fanger.. Altså en sånn en : Her er bilen : Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Litt trøblete å finne gode donorbiler i rett vinkel :mad: Men kanskje noe sånt som dette? Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Mai 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Ja, det er ikke så lett det.. Men det ble ikke så dumt da!.. Hmm.. Bare kom med andre alternativer hvis dere har noen :) Spennende å se hva dere får til! Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 Donorbilen jeg fant er her: http://slave.e-edukacja.pl/~drzepsuj/bmw/bmw/5/e39/g39/20.jpg Sikkert mange som er flinkere enn meg til å "dulte og dilte" den på plass :D Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil_narkoman Skrevet Mai 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2004 jeg prøvde no. Fant mitt eget bilde å ta det fra. Brukte ikke mer enn 2 min. Sikkert litt annerledes. Jaja. tok fargen av hele fangeren. Derfor det ikke er farge på lysene. Jeg gjorde det bare så du kunne se. tok med lyktene i tilegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Mai 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Wow!! Det tok seg skikkelig bra ut! Fangeren ble fin den! Blir litt vanskelig for meg å få det nye panseret og grillen tror jeg.. samt lyktene.. men det ble bra! Må få til dette med photoshop jeg og ;) Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mai 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2004 Er vel lettere om du tar et bilde fra coaslip sin bil også bare endrer du fargen.. Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg