Jan Espen Skrevet Juli 12, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2023 Hei. Plutselig begynte motoren min å fuske. Har lest av koder og får følgende feil.(se bildet) Bilen er en Audi A4 1,8 tfsi. 2009 mod. Hva betyr dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Espen Skrevet Juli 12, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2023 Må også si at gul motorlampe lyser, og EPS lyser gult. Kan det være kamakselsensoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 14, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2023 To separate feil, en på veivsensor og en på hastighetssensor girkasse. Meget mulig at den ene feilen kun er følgefeil av den andre. Ta diagnose og les av 'live data' for å se hvilken sensor som gir feil/ingen verdi. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Espen Skrevet Juli 14, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2023 Jeg har byttet veivsenser, men hva slags sensor er det på girkassa? Og hvor sitter den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 14, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2023 Output sensor for turtall på utgående aksel. Plassering kommer an på hvilken girkasse du har. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Espen Skrevet Juli 14, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2023 Jeg har en 7 trinns automatkasse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 14, 2023 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2023 Da tror jeg den sitter inne i girkassen, gjør det på MLT og såvidt jeg vet, også på DSG7. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg