Gå til innhold

er det fortjent ??? Mishandlet i 12 timer etter biltyveri

Ranger emnet


pumpedyse

Anbefalte innlegg

Originally posted by BLACK.PEARL

 

I Saudi-Arabia kapper de av hånda di hvis du f.eks. stjeler et eple... :rolleyes:

 

For no tull hahaha.... Det er en myte det der... hvis dere har hørt om noe slikt så er det gjennom media, og vi alle vet jo hvordan media liker å "pynte" på historiene....

 

Men ja, det er ekstreme straffer der borte, uten tvil. Man blir steinet osv, men på en måte sørger det for veldig lite kriminalitet. Men den diskusjonene om dette er riktig straffe metoder ellerikke er en laaaaaang en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tyver fortjener juling. Kansje ikke så alvorlig som denne fyren fikk.

 

Kommer også an på hvilken bil han stjeler. Er det en "vanlig" bil fortjener han en knust kneskål. Stjeler han en Skyline, evo, cosworth eller "prosjektbiler" fortjener han en del mer.

 

Vi burde vel kansje ringe Bandidos neste gang en bil blir stjålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han stjeler nok ikke noen flere biler mer nei. Hadde noen rappa bilen min og jeg hadde fått tak i de skulle de fått JULING. På søndag kveld var det noen idioter som prøvde å trashe russebilen vår. DA var vi sure. Vi satt nedpå viva napoli og spiste pizza. Når vi kom ut var det noen som løp inn i en bil og kjørte som faen. De rakk bare å kaste litt rømmedressing på sida av bilen heldigvis. Men de skulle visst prøve seg på en rute og. DA var vi sure. Vi vet hvor de bor hen og hvem de er så vi kan ta dem om vi vil :D

 

Men det værste var at disse gutta tok frontruta på 2 andre russebiler utpå her. Den ene bilen hadde nettopp fått ny frontrute. De kasta en boks med dressing eller hva faen det var på den i fart. Kunne vært farlig det. Så de er meldt til purken.

 

ALL russen på skolen min hadde lyst til å stikke hjem til de og banke dritten ut av dem. Men så hadde visst han ene karen fått en drapstrussel. Eller: han tolka det som en drapstrussel. Siden de hadde bulka bilen til noen jenter på skolen min med VILJE.

 

Så hu hadde ringt til han og bedt han komme å ordne opp etter seg. Ba han polere bilen med ræva osv. Så da har så klart snaken snudd seg og idiotene som godt kunne forårsaka at de i den bilen som fikk smasha frontruta si kjørte av veien er da etter det jeg hører ikke lenger anmeldt.

 

Å hvorfor disse mongo apene pælma dritt på bila våre veit ingen. Men de lovte å gjøre opp for seg tydeligvis. Han ene karen var hvertfall redd som faen og sa han skulle gjøre opp for seg om vi ikke banka han. :D

 

 

Men det kan da ikke skade og banke de litt for det ??? :rolleyes:

 

uansett: hadde noen gjort noe faenskap med bilen min skulle de fått lære hva smerte betyr. Andre sine ting ligger man unna.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

skulle vært som i litauen '! der borrer de ett hull kneet ditt hvis du stjeler biler..

 

 

:hvaskjera Rett meg hvis jeg tar feil, men er ikke Litauen i Europa? Og er det ingen organisasjoner som griper inn? Wow... Men dette er ingen politisk forum så la oss bare kjøre forbi denne diskusjonen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Han stjeler nok ikke noen flere biler mer nei. Hadde noen rappa bilen min og jeg hadde fått tak i de skulle de fått JULING. På søndag kveld var det noen idioter som prøvde å trashe russebilen vår. DA var vi sure. Vi satt nedpå viva napoli og spiste pizza. Når vi kom ut var det noen som løp inn i en bil og kjørte som faen. De rakk bare å kaste litt rømmedressing på sida av bilen heldigvis. Men de skulle visst prøve seg på en rute og. DA var vi sure. Vi vet hvor de bor hen og hvem de er så vi kan ta dem om vi vil :D

 

Men det værste var at disse gutta tok frontruta på 2 andre russebiler utpå her. Den ene bilen hadde nettopp fått ny frontrute. De kasta en boks med dressing eller hva faen det var på den i fart. Kunne vært farlig det. Så de er meldt til purken.

 

ALL russen på skolen min hadde lyst til å stikke hjem til de og banke dritten ut av dem. Men så hadde visst han ene karen fått en drapstrussel. Eller: han tolka det som en drapstrussel. Siden de hadde bulka bilen til noen jenter på skolen min med VILJE.

 

Så hu hadde ringt til han og bedt han komme å ordne opp etter seg. Ba han polere bilen med ræva osv. Så da har så klart snaken snudd seg og idiotene som godt kunne forårsaka at de i den bilen som fikk smasha frontruta si kjørte av veien er da etter det jeg hører ikke lenger anmeldt.

 

Å hvorfor disse mongo apene pælma dritt på bila våre veit ingen. Men de lovte å gjøre opp for seg tydeligvis. Han ene karen var hvertfall redd som faen og sa han skulle gjøre opp for seg om vi ikke banka han. :D

 

 

Men det kan da ikke skade og banke de litt for det ??? :rolleyes:

 

uansett: hadde noen gjort noe faenskap med bilen min skulle de fått lære hva smerte betyr. Andre sine ting ligger man unna.

 

En russebil er en russebil for guds skyld! Det er som regel et vrak av en bil som er MALET og som man ikke tar så godt vare på!

 

Nå i helga kjøpte jeg og noen kompiser egg for 600kr på bensinstasjoner mens vi drakk.. Det blei mye egg. Vi heiv på russen.. De må jo bare takle det ;) Morro var det..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Han stjeler nok ikke noen flere biler mer nei. Hadde noen rappa bilen min og jeg hadde fått tak i de skulle de fått JULING. På søndag kveld var det noen idioter som prøvde å trashe russebilen vår. DA var vi sure. Vi satt nedpå viva napoli og spiste pizza. Når vi kom ut var det noen som løp inn i en bil og kjørte som faen. De rakk bare å kaste litt rømmedressing på sida av bilen heldigvis. Men de skulle visst prøve seg på en rute og. DA var vi sure. Vi vet hvor de bor hen og hvem de er så vi kan ta dem om vi vil :D

 

Men det værste var at disse gutta tok frontruta på 2 andre russebiler utpå her. Den ene bilen hadde nettopp fått ny frontrute. De kasta en boks med dressing eller hva faen det var på den i fart. Kunne vært farlig det. Så de er meldt til purken.

 

ALL russen på skolen min hadde lyst til å stikke hjem til de og banke dritten ut av dem. Men så hadde visst han ene karen fått en drapstrussel. Eller: han tolka det som en drapstrussel. Siden de hadde bulka bilen til noen jenter på skolen min med VILJE.

 

Så hu hadde ringt til han og bedt han komme å ordne opp etter seg. Ba han polere bilen med ræva osv. Så da har så klart snaken snudd seg og idiotene som godt kunne forårsaka at de i den bilen som fikk smasha frontruta si kjørte av veien er da etter det jeg hører ikke lenger anmeldt.

 

Å hvorfor disse mongo apene pælma dritt på bila våre veit ingen. Men de lovte å gjøre opp for seg tydeligvis. Han ene karen var hvertfall redd som faen og sa han skulle gjøre opp for seg om vi ikke banka han. :D

 

 

Men det kan da ikke skade og banke de litt for det ??? :rolleyes:

 

uansett: hadde noen gjort noe faenskap med bilen min skulle de fått lære hva smerte betyr. Andre sine ting ligger man unna.

Dette var gutta i audi 90`n det. var det ikke? La dem få smake, de fortjener det skikkelig.. Det var hele RØMME bokser de kasta.. jeg spurte han, hva faen han dreiv med!

 

btw: Takk for kokkos i håret og nakken på skolen idag.. klissete å godt å sitte med det i noen timer :p

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonte: Vår bil er ikke et vrak som er MALT. Den er LAKKERT. Den kosta forresten MYE penger. Og en ny rute f. eks er ikke så lett å få tak i til vår bil siden den er litt sjelden.

 

Manuell: Bare hyggelig. ;) Vi har ca 50 kokosboller ekstra liggende i dodgen klar til bruk, og mer skal vi kjøpe....

 

Og de gutta i audien burde ligge lavt en stund. Møter jeg de skal jeg kjefte huden full på de. Tror i grunn ikke det er så lurt å banke de opp. Hvertfall ikke når jeg har på meg russeutstyr. Folk har et generelt dårlig inntrykk av russen fra før av om vi da ikke skal fly rundt å banke folk. Det de gjorde med den steiner-bilen var jo direkte farlig. De folka kunne kjørt av veien og skada seg skikkelig.

 

Btw: Vi har balltre liggende i (de)licious i tilfelle bråk. Pluss softgun hagle.... :D

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

 

Manuell: Bare hyggelig. ;) Vi har ca 50 kokosboller ekstra liggende i dodgen klar til bruk, og mer skal vi kjøpe....

 

Og de gutta i audien burde ligge lavt en stund. Møter jeg de skal jeg kjefte huden full på de. Tror i grunn ikke det er så lurt å banke de opp. Hvertfall ikke når jeg har på meg russeutstyr. Folk har et generelt dårlig inntrykk av russen fra før av om vi da ikke skal fly rundt å banke folk. Det de gjorde med den steiner-bilen var jo direkte farlig. De folka kunne kjørt av veien og skada seg skikkelig.

 

Btw: Vi har balltre liggende i (de)licious i tilfelle bråk. Pluss softgun hagle.... :D

hehe dere får se hvor mange kokkosboller dere klarer å få i håret mitt på en dag da vøtt;) tror hvertfall ikke at du trenger å frykte mer egg fra min side, siden rektor virka ikke så veldig bli når jeg ble kasta inn til han istad!dukenukem.. hvis jeg kaster egg igjen går det rett til hælvete hvertfall..

 

Bare å plaffe løs på gutta med hagla på gutta.. de er jo idioter uansett.. ja det var jo roser over hele ruta dems.. det kunne gått skikkelig til hællvete

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Du så ikke så tøff ut når alkisen henta deg inn på kontoret akkuratt manuell. Du blei ikke utvist nei... Åssen klarte du det? Spanderte du sprit på han? :D

 

Ja: vi skal ta de. HARDT. De skal egges og kokosbolles ned. Jeg skal fylle piss på vanngeværet mitt også så jeg kan sprute de ned med det. Han ene på bilen min har visst også noen paintball geværer.....

 

De skal hvertfall få huden full av meg i tilfelle jeg ser de. De prøver seg ikke på (de)licious crewet ustraffa. Håper også purken tar de.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Aerodeck

Jonte: Vår bil er ikke et vrak som er MALT. Den er LAKKERT. Den kosta forresten MYE penger. Og en ny rute f. eks er ikke så lett å få tak i til vår bil siden den er litt sjelden.

 

LAKKERT russebil? Hva faen er det dere styrer med? Skal dere stille den ut på Gatebil også? Kjøpt felger på Sharifs til den også?

 

Og Ruta blir vel faen ikke noe annet en skitten av litt rømme..

 

Sånt må man tåle når man er Russ.. Men, å kødde med vår russebil var ikke noe triks, slik gikk det med han som gjorde det med oss:

 

Resize%20of%20DSC00384.JPG

 

:D :D :D

 

Russetida var artig den :)

 

Resize%20of%20DSC00912.JPG

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. smørte tjukt på:D lol

 

Ikke vanskelig i ljuge rævva av seg forran en alkis vøtt;)

Så lurte han på hvor jeg fikke eggene fra, sa jeg fant dem i gangen.. da sa han dette er faen meg ikke noen hønsegård.. men so på mitt til han trodde på meg:D så nå har jeg lov å slå deg ned hvis du kaster kokkos på meg:D

Ps: Jeg nevnte hvertfall ingen navn for denne gang.. vet ikke hvem som sladra på meg jeg, men whatewer..

 

 

ikke no stress å ta de gutta der heller.. ingen som står bak dem å backer dem!

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok ikke stille den ut på gatebil nei. Vi har ikke kjøpt felger på sharifs nei. Men vi har skikkelige alu felger.

 

Nå fikk jeg skikkelig inspirasjon til hva vi kan gjøre med bilen hans. Takk Jonte. Btw: lik bil som den jeg hadde før, bare annen farge.

 

Og egg er helvete å få av. Vi fikk egg på bilen i helga og det satt godt fast gitt :D

 

Jeg sier ikke at vi klikker fordi de kaster litt rømme på sida av bilen, men når de hadde tenkt å trashe en rute osv så fortjener de faen meg bank.

 

Manuell: De gutta blir nok ikke backa av noen nei, de har ikke mange venner. Vet hvem de er. Tapere alle mann.

 

Tbi: Mulig det ja.... Spora av dette her, men det går uansett under det samme. Man kødder ikke med andres ting

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår