Karsk1 Skrevet April 24, 2023 Rapporter Share Skrevet April 24, 2023 Hei Har prøvd å bytte bakre stadstag, har brukt youtube som guide men ikke f... om at det er mulig å tre stabstaget på stanga. Er delen jeg har ikke dimensjonert på stanga? Har brukt Autodoc med regnummer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 25, 2023 Rapporter Share Skrevet April 25, 2023 På 4/24/2023 den 6:59 AM, Karsk1 skrev: Hei Har prøvd å bytte bakre stadstag, har brukt youtube som guide men ikke f... om at det er mulig å tre stabstaget på stanga. Er delen jeg har ikke dimensjonert på stanga? Har brukt Autodoc med regnummer Hvilken Vectra er det snakk om? Stabstaget må nok pusses helt rent om du skal få tredd det på. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aqua65 Skrevet Januar 28, 2024 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2024 Jeg laget meg verktøyet selv for og bytte disse foringer , en 10 mm gjengestang , en rørbit, sveiset på ett endelokk , ett flattjern med flere hull , og en Litt lengre rørbit , en må da ta av hjulet , calyper, bremeskloss holder, hele hubben med hjullager i en del , 4 muttrer på innsiden , så får man full tilgang til stabilatorstaget, foringen må presses på staget , ikke noe annet som fungere , jeg har prøvd alt annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg