edi Skrevet April 17, 2023 Rapporter Share Skrevet April 17, 2023 hei. jeg trenger litt info om hva som gjelder om jeg vil ha en mest mulig driftsikker sedan eller pickup til under 50 tusen. jeg vet lite om disse tingene i dag,men jeg husker at japansk var det som gjalt i gamle dager. er det i det hele tatt mulig å få et brukbart kjøretøy for dette? setter pris på seriøse innspill,gjerne helt nye aspekter,om det gir mening. takk, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 17, 2023 Rapporter Share Skrevet April 17, 2023 Japanske, og kanskje også koreanske biler, har i hvert fall tidligere ofte hatt god pålitelighet, men gjerne dyrere deler enn populære europeiske merker. Bilholdet blir rimeligst om du kan fikse det meste selv, og kjøpe deler der det er billig. edi reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edi Skrevet April 23, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2023 På 4/17/2023 den 8:34 PM, Bwana skrev: Japanske, og kanskje også koreanske biler, har i hvert fall tidligere ofte hatt god pålitelighet, men gjerne dyrere deler enn populære europeiske merker. Bilholdet blir rimeligst om du kan fikse det meste selv, og kjøpe deler der det er billig. så ikke denne før nå,takk for svar. har du noen formening om hvor langt tilbake jeg bør gå for en bil som hvem som helst kan lære seg å fikse? blir bilene noe enklere å jobbe på om jeg går lenger tilbake enn 1995? jeg er ute etter en veldig enkel modell! mvh, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet April 23, 2023 Rapporter Share Skrevet April 23, 2023 Problemet med biler som nærmer seg 20 år eller mere, er oftest rust. Jeg har selv levert flere biler som var 18-20 år til hoggeren, med drivverk i nærmest perfekt teknisk stand, men jeg så meg ikke istand til å fikse rust og karosseri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edi Skrevet April 23, 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2023 2 timer siden, Bwana skrev: Problemet med biler som nærmer seg 20 år eller mere, er oftest rust. Jeg har selv levert flere biler som var 18-20 år til hoggeren, med drivverk i nærmest perfekt teknisk stand, men jeg så meg ikke istand til å fikse rust og karosseri. skjønner. det er ganske enkelt å se om det er store problemer med rust eller ikke? om det ser greit ut bør det vel ikke være så mye overraskelser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.