Gå til innhold

Gasspedal posisjon sensor


Sveinung Kristiansen

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg leter etter en posisjons sensor til gasspedalen til en Tysk imponert Nissan XTRAIL. 

(NISSAN XTRAIL. Reg: YU36524 JN1TENT30U0014643

Originale delenummeret: 18002-8H813

Men 18002-8H81B kan vist også brukes. 

 

Jeg finner ikke delen nien plass, Nissan skal ha 10000,- for den mens heg finner sensorer fra 500-2000,- på brukt markedet, bare ikke til min modell. 

 

Er det noen som kan være så snill å hjelpe meg med å finne denne delen brukt? 

Har allerede brukt alt for mye penger på bilen. Så nå er det stopp. Det blir ikke kjøpt nye dyre deler. Da lar jeg den heller stå. 

20230111_223253.jpg

20230111_223237.heic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om akkurat den delen ikke ligger ute, så kan det jo hende at mange bilopphuggerier i Norge har den stående på en bil. 

Er jo solgt tusenvis av disse. 

på finndel.no så kan du velge "hel delebil" når du søker. Finner du en som er av samme årsmodell og motor som din, så kan det hende du får tak i riktig del. 

 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sveinung Kristiansen skrev:

Jeg har saumfart opphuggere etter delen. Søkt etter alt i fra originalnummer til eksakt samme bilmodell. Selv samme modeller har en annen kontakt. Nesten som om akkurat denne er spesiell. Finner delen på eBay fra 500,- - ca 2500,- pluss ca 600,- i frakt

Da må du nok ta sjansen på å kjøpe brukt fra utlandet. Husk at det kommer på 25 prosent moms på alt fra utlandet også. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår