Søren 1968 Skrevet September 27, 2022 Rapporter Share Skrevet September 27, 2022 Hei Jeg fikk mangel på støtdempere bak på bilen. Det handler om en Subaru Forester 2.0 S Turbo, 2000 modell. Bilen har Nivåregulering. Bilen ligger alt for lavt bak, forran ser ok ut. Jeg trodde hele tid at den har knekkte eller for korte fjær. Dempere med nivåregulering viste seg som svindyrt og er ikke aktuellt for den gammle bilen. Nå er spørsmålet mitt, kan jeg bare sette inn vanlige støtdempere uten regulering? Får jeg det også godkjennt da? Jeg håper at noen her kan hjelpe meg Hilsen Søren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Oktober 1, 2022 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2022 Ja du kan sette på ingen problem, men da bør du også få bytte til noe stivere fjærer bak også så bilen holder seg oppe. Men du må bytte komplett på begge sider på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg