Gå til innhold

Problem med elektronikk i vw t5

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hallo. I går Når jeg skulle åpne vinduet etter jobb så viser det seg at vindus brytern ikke fungerer verken på høyre eller venstre side. så når jeg begynte å kjøre så låste plutselig bilen seg å den røde dioden i døren begynte å blinke. Og de pilene som indikerer blinklys har sluttet å lyse. Men blinklysene fungerer . 
forsøkt og koble av og på batteriet og da fungerte alt som det skulle en liten stund, til den plutselig slo seg vrang igjen.   
noen som har vært borti lignende? eller vet hva d kan være?  Bilen det gjelder en vw t5 2005 2.5 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt diagnose? Vill begynt der i stedet for å gjette. 

Bare en tanke - siden dørene låste seg av seg selv. Om du låser opp bilen og en dør ikke åpnes innen en stund - så vil bilen automatisk låse seg selv. Kan du ha feil på (microbryter) i dørlås på førerside? Altså, (teori) bilen har ikke registrert at døren har vært åpen og låses automatisk? Og det andre du opplever er en følge av dette? Som sagt, bare tenker høyt.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja diagnose hadde nok vært tingen men har ikke tilgang på apparat. Mulig det kan være en micro bryter som tuller. Men i mitt eie så har kun micro brytere fungert på begge skyvedører og ikke resten. Men når jeg åpner en av skyvedørene etter jeg har låst opp registrerer bil at den er åpen og låser seg ikke, men fortsatt tull med blinklys indikator, el vinduer, ac knapp osv. 

Mistenker kanskje det kan være en styre enhet, eller kanskje ledningsbrudd en plass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår