Gå til innhold

Reservetanken

Ranger emnet


Junior High

Anbefalte innlegg

hmm..... Grunnen til at jeg lurte var fordi at jeg har kjørt på reservetanken i 2 dager no.. jeg begynte å bli litt bekymret for at jeg skulle stoppe midt i veien.. men no har jeg fikset full tank igjen..

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste bilen jeg har vært borti som kan kalles å ha en reservetank var en sur Volvo 760 turbo jeg eide for noen år siden. Den hadde en ekstra tank i bagasjerommet sånn at det totalt gikk 85 liter på bilen, men det kan ikke kalles reservetank hvis de ikke er fysisk adskilt. er det en slange mellom tankene så er de sammenkoblet. Eller har du ei lampe som forteller deg at det er lite bensin ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvor mange liter det er da jeg kommer på rød..bare vet at det er ekstremt lite. før klarte jeg å putre til pila ikke gikk lenger til venstre over rødfeltet..nå så må jeg tenke på å fylle da jeg starter på rødfeltet. Men noen som har peil på hvor mange liter tanken min rommer? 1.6 86mod. ?

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

vet ikke hvor mange liter det er da jeg kommer på rød..bare vet at det er ekstremt lite. før klarte jeg å putre til pila ikke gikk lenger til venstre over rødfeltet..nå så må jeg tenke på å fylle da jeg starter på rødfeltet. Men noen som har peil på hvor mange liter tanken min rommer? 1.6 86mod. ?

 

Kjør den tom fyll opp og sjekk på måleren:)

tror det står i innstruksjonsboken til bilen din!!!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår