Gå til innhold

idioter, alle mann:(

Ranger emnet


oddi

Anbefalte innlegg

Har akkurat prata med en kamerat som jobber på Shell på fokserød, og han sa det så helt jævli ut der. sjefen hadde visst gått rundt med sopemaskin i 3 timer, og FREMDELES så det ille ut. Var også vanvittig mye pant, så mye at han bare kasta alt sammen, var rett og slett for mye for den stakkars mannen. ALLIKEVEL sitter det folk her og lurer på hvorfor ingen vil ha streetmet på parkeringsplassene sine. Fy faen for noen egoister. Fjortisser. BAH. ble skikkelig provosert.. Håper det er noen som ødelegger for de mange, og dette ikke er normalt. Isåfall kan jeg godt forstå at politi er kjappe til å ta lappen til rånere som møtes på slike steder.. Hva er så jævla vanskelig med å rydde opp etter seg? Flaut var det.

 

shame on you.

 

mvh(under tvil)

oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by marius

Dette skjer også på alle Streetmeets og er et meget stort problem :(:(

 

Vel, hvis vi starter med å rydde opp etter oss (sier vi, blir nok litt slikt på meg til sommern også, håper jeg) tror jeg det kan være en start på å gjøre oss om ikke populære, så ihvertfall aksepterte..

 

mvh oddi

 

edit: gramatikkfeil:)

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så dette selv.. søppel er en ting.. men her gjorde politet det faktisk rimelig vanskli for seg selv.. de stengte av obs.. men de kunne ikke stenge av plassen på shell'n(den var jo åpen) så alle bilene stod jo helt inni bensinstasjonen.. ødela ALT for shell stasjonen.. var også mange andre steder som var sperret av. Rart at politet ikke prøver å holde folk på ett sted.. Også NOE oppgitt over å ha blitt stoppet av politet på E18. De hadde ingen måling på meg men de beste seg for å stoppe meg bare for å kjefte. Jeg sa til han at han bare kunne glemme å stoppe meg hvis han ikke hadde no på meg i fremtiden..

 

En ting er folk sin håpløshet.. en ting er politets behandling av ting..

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by oddi

 

Vel, hvis vi starter med å rydde opp etter oss (sier vi, blir nok litt slikt på meg til sommern også, håper jeg) tror jeg det kan være en start på å gjøre oss om ikke populære, så ihvertfall aksepterte..

 

mvh oddi

 

edit: gramatikkfeil:)

 

Prøv å si det til en full mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fin vær ute :)

 

Men så tidlig at søppel kom til å være et problem, masse fulle fjortisser og flasker som rulla rundt.

 

Nei til alkohol på biltreff!!!

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til første mai etterlater seg altid søppel. Det gjør stort sett alle biltreff oxo, går ikke ann å unngå dette men kanskje redusere det.

Kan heller ikke skjønne purken åssen de kan bruke så mye ressurser på å stenge av over alt. Er vel mye bedre å si i fra att der kan dere være! Oxo blir alle enige.

Han på bensinstasjonen skal vel ikke klage? Har vel aldri gått så bra untatt i fellesferien? Men slik er det med folk de skal klage på alt som er. Helst skulle vel penga bare detti inn i kassa hans... Og hvis det var så mye tomgods at han måtte kaste det? Det har`n ikke lov til. Han får jo dessuten penger for det. Men han må betale for å levere søpla. Men han har vel kanskje nokk penger...

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår