Passerati Skrevet Mars 1, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2022 Finner ikke sorte lykter til golf mk4 med org xenon lurer på om det går å bare kjøpe å sette på halogenlykter og drite i xenon noen som har gjort d før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 1, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2022 Det går helt sikkert an, men det vil nok være forskjell på kontakten inn på lyktene. Så kommer jo an på hvor mye du kan selv om det blir nødvendig å klippe i ledninger osv. Har ikke orka bryet med det kun fordi det ser litt tøffere ut med mørke lykter. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passerati Skrevet Mars 2, 2022 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2022 15 timer siden, opelduude skrev: Det går helt sikkert an, men det vil nok være forskjell på kontakten inn på lyktene. Så kommer jo an på hvor mye du kan selv om det blir nødvendig å klippe i ledninger osv. Har ikke orka bryet med det kun fordi det ser litt tøffere ut med mørke lykter. Det jeg lurte på serru kunnskapen er nå så bryet er noe annet eller jeg bare tar av glasset og lakkerer men jeg har «dobble» blinklys finner ikke sånne som selger kun glasset til tåkelys inni lykta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 4, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2022 https://www.need4street.de/Xenon-adapter-to-halogen-headlights-for-VW-Golf-4-Bora Her har du adapter fra xenon til halogen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg