mazda6suger Skrevet Desember 16, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2021 Hei! Mazdaen vil ikke starte når det er ca. 3 grader og under. Batteri, glødeplugger, gløderele er byttet og skal være okei. Starteren er også okei. Når jeg starter den hoster bilen og går opp i turtall og så ned igjen. noen ganger hoster den ikke i det heletatt. Noen som har peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2021 Høres ut som defekte glødeplugger, men lite tenkelig om de er nye. Feil på temperaturgiver til styremodul for motor - slik at den ikke gløder før start når det er kaldt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda6suger Skrevet Desember 16, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2021 ja. har byttet glødepluggene selv. Er vell ikke noe jeg kunne ha gjort feil? kan det a kommet noe dritt neddi slik at de ikke tenner rett? er det en mulighet? Det kommer iallefall strøm til de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 16, 2021 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2021 Glødeplugger «tenner» ikke, de blir (veldig) varme når de får tilført spenning. Har du målt at det kommer spenning til de før start, målt direkte på pluggene? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda6suger Skrevet Desember 16, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2021 kommer spenning til de når jeg gløder ja. Ikke direkte på pluggene, men har iallefall byttet de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg