Jump to content

508 SW 2012

Rate this topic

Narviz90
 Share

Recommended Posts

Hva har denne bilen i fjernlyset originalt?

Hvis dette er bexenon så er det trolig et spjeld som åpner seg ved aktivering av fjernlyset på bilen. På dette spjeldet så kan man ofte finne 12v signalet (men ikke alltid). 

Hvis det viser seg at du ikke finner 12v styrestrøm så vil en styrestrømgiver være løsningen, anbefaler deg: http://www.ekstralys.no/cannect-canm8-canbus-styrestromgiver-til-ekstralys-og-fjernlys (Modulen er kompatibel med din bil)

Koblingsskjema finner du ved og scanne boksen sin qrkode (last ned appen til Canm8)

Ta kontakt om du lurer på noe mer! 

Ekspert på lys til bil og svarer gledelig på alle dine tekniske spørsmål om lys. Fyr løs! :wink:
https://www.ekstralys.no
---
Ekstralys AS er kommersiell bidragsyter. Svarene fra denne brukeren kan inneholde produktplasseringer som bør vurderes som reklame. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By SanderNilsen
      Hei. Har en Opel Insignia 2014mod som skulle hatt ekstralys i fronten. Så lurer jeg på om det er noen av dere som har dette på 14modell, eller nyere? Bilde?
      For det jeg egentlig vil ha svar på er om jeg må ha en slik canbus styrestrømenhet eller ikke? (F.eks Canm8)

Takk på forhånd.

• By Sveinung Kristiansen
      Makan til drittbil.
      Masse unødvendig ekstrautstyr men koppholdere forran har den ikke.
      Vel.
      Jeg skal montere ekstralys på denne. Hvilke lys det blir vet jeg ikke helt ennå. Men det skal ikke monteres noen store bøtter i front.
      Så. Er det noen av dere bmwere som har noen gode tips til plassering og hvilke lys jeg burde velge?
    • By pettergulbra
      Hei
      Noen som vet hvor jeg kan finne tegning/forklaring over hvilken ledning som er hva på kontakten til hovedlykta? 
      Er jo tross alt noen å velge i der ;-) 

Gjelder en 2011 (2012 solgt som) og 2012(2013 solgt som) modeller 
    • By Dmaxen
      Har 2014 dmax,monterte nylig rigid radiance 40" på bakre bøyle.
      men har nå da et lite problem. der er 2 ledige plasser til brytere men ingen av bryterene jeg får tak i passer.
      dem 2 ledige plassene er en til høgre for ratt og en til venstre for ratt. der er en i midten av setevarmerene og som jeg bruker nå men vil hels ha dem 2 som jeg peker ut.

Noen som har erfaring ifra dette? evt noen som har kjøpt en plass :P
    • By ttomsa
      Hei,

Noen som har kobla 1000 meter på fjernlys og kan sende meg et skjema som virker.

Har førsøkt med biltema kit i flere versjoner :-/

Dette skulle være rett fram men det er noe med styrestrømmen jeg ikke blir klok på. Har prøvd og prøvd med styrestrøm fra alle 3 ledningen på lampa, det er muligens noe med jording som jeg ikke skjønner. Har forsøkt å koble sammen 85/30 også men ikke snakk om.  1000 meterne går ikke av.....  før jeg slår av tenninga

• Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Trulsp went up a rank
      Korporal
    • martinlol went up a rank
      Korporal
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy