Trulsp Skrevet November 17, 2021 Rapporter Share Skrevet November 17, 2021 Har en 2000 Audi S6. Lurer på om noen har noen meninger om å kjøpe bremseskiver og klosser på feks bildeler.no? Eller må/bør man kjøpe et annet sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 17, 2021 Rapporter Share Skrevet November 17, 2021 Handler selv stort sett på Eurodel, stort utvalg og god erfaring derfra. De sjekker også om bestilte deler passer bilen (om ønskelig). Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 17, 2021 Rapporter Share Skrevet November 17, 2021 I likhet med Quattro handler jeg utelukkende fra Eurodel, av to grunner. Jeg kan velge produsent selv. Delene er billige, faktisk billigere enn hvis jeg skulle kjøpt igjennom jobb til ansattpris. (Tilsvarende produsent) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsp Skrevet November 17, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2021 Tenker først og fremst kvalitet så det tåler krafen av 340hk, mulig det ikke er noe problem stort sett. Hvilke merker er det som er bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 18, 2021 Rapporter Share Skrevet November 18, 2021 Angående hva som er bra så finnes det nok nesten like mange meninger som det finnes merker ;) Selv kjøper jeg som oftest Brembo skiver, av klosser har jeg brukt bl.a. Ferrodo, Mintex, Brembo, Ate, uten å kunne klage på noen av de. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg