Hawkon Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 da har jeg faktisk gjort noe i dag også, strippa ned inntaket og gjort manifold klar til porting samt topp klar til å skiftes.. bilder: fuelrail fjerna: manifold fjerna: manifold: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 woo, ikke skrevet på tråden min på lenge. toppen med godsaker ble forsinka, men er sendt fra statene nå. innsugsmanifold er vaska og satt sammen igjen. sveisa mesteparten av rusta, sveisa adaptere til turbo og LMF, etc... får bare håpe den starter etterpå igjen :) bilder kommer når toppen skal monteres! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 ja, mye ble gjort, mer skulle vært gjort. prosjekter blir som prosjekter flest - skrotet. selger hele pakka (foruten topp og kam som er splittert nytt) til lusne 5 høvdinger. Om ingen melder interesse ASAP blir alt solgt til en herre med sko og lue for overnevnte pris. Takk for alt, bluebird! Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Ja, dette var skikkelig gøy. Tenkte jeg skulle plukke ned ledningsnettet fra bilen og strippe og merke dette slik at jeg enklere kan få solgt motorpakka. Fant selvfølgelig ut, slik jeg hadde antatt i fjor høst, at jeg ikke skrudde igjen innsug skikkelig slik at det var det som gjorde at det lakk kjølevæske. Stemte utrolig riktig, og viste seg at jeg rett og slett ikke hadde skrudd igjen de to eneste boltene som var der (av 4). Jeg gidder derimot ikke å skru videre på denne kjerra. Motor blir derfor plukka ut sammen med ledningsnett. Vil bare si at de som ville ha kjøpt denne kjerra for angitt pris ville gjort et røverkjøp. Nå blir det enten gocart av motor eller solgt for en større sum. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg