quattro75 Skrevet Oktober 29, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2021 Hei. Jeg har en Audi A6 2.7 tdi quattro 2006 modell med elektronisk håndbrekk. Har sånt vcds apparat fra biltema og har tre valg på norsk men får ikke løsnet sylinderen med verktøy. Sylinderen er ikke rustet fast. Sylinderen står må helt ute og nå får jeg ikke plass til verktøyet for å få skrudd den inn heller. Når jeg fikk inn verktøy så fikk jeg ikke skrudd inn stempel. Hva faen gjør jeg nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 29, 2021 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2021 Hvis den Biltema maskin får kjørt elmotor tilbake, noe du tydelig hører og skal da få en feilkode på elektrisk parkbrems, skal stempler presses inn, ikke skrus. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg