Gå til innhold

peugeot styling

Ranger emnet


2my

Anbefalte innlegg

Originally posted by pugg

Jeg skal pokker meg kjøre fra deg til neste år alså!! likte ikke at den lille rotta de dro i fra meg på gardemoen! hadde vel i grunnen ikke ventet noe annet heller da! skal nok bli bra når jeg får litt NOS under huven ja!!! må mekke som en gal i vinter!!!onfiredevi

 

JAJA.... dem tid den sorg.....

 

håper eg skal få gjort noe under panseret i vinter eg å....:hello:

*Løfte

*Svimle

*Grave

*Valse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Så så Pugg ikke så hissig :D sikkert bare fordi jeg stt på at det gikk dårligere..(unskyldninger i fleng her) Men det blir bedre til neste år med litt rariteter under panseret...aner jeg en liten challenge fra mr pugg til pug106_s16 til neste år. Kanksje pug106_s16 skal stå i en lokal garsje nedi drammen å mekke som en gal han å .. TIME WILL SHOW NESTE ÅR..:D :dude: hehe

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Cali 16v

No må du begynne å få litt vett i dn lille apehjernen din 2my!!!!

Tenk å kjøpe en peugeot,d er jo helt bak mål!!!!!!!:ssip:

 

Tror cali 16v bare er sjalu jeg,han prøvde helt sikkert og kjøre ifra en peugeot men så rusta drivakslingen opp og la seg i et pent lite lag på bakken.... haha kjyss mæ mett i 405en....:op :eek: :op

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pugg

Jeg skal pokker meg kjøre fra deg til neste år alså!! likte ikke at den lille rotta de dro i fra meg på gardemoen! hadde vel i grunnen ikke ventet noe annet heller da! skal nok bli bra når jeg får litt NOS under huven ja!!! må mekke som en gal i vinter!!!onfiredevi

 

Hmm... nå er ikke jeg helt med her... Når var dette på Gardemoen? 5. oktober? Sikker på at den 106'en som kjørte der ikke var lys lilla metallic? Er en lilla S16 fra Krokstadelva. Går vel tilnærmet lik min, så sant han ikke har tukla med den etter at han kjøpte den av kompisen min. Vet han skulle på Gardemoen den helga.

 

Anyway, bør Pug'er race hverandre da? ;)

 

Hmm... kanskje jeg bør rote litt under panseret i vinter selv, så kan vi jo ta et race... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

 

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg gått for et KingDragon eller BMC luftfilter...De gir atskillig mer ytelse og lyd enn et KN 57i filter...Når d gjelder effektanlegg, så prøv å se om du finner noe fra RACTIVE...De har mange sinnsykt fete effekanlegg...Mye i "HKS style". HKS sier sitt :D

 

:: Chris ::

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror virkelig ikke cali 16v har så mye peiling på hva han snakker om skulle likt og se han hadde holdt følge med en 406 sportscupe.da tror jeg jemmen lakken på den så helt alminnelige calibran hadde smelta.

jeg må nesten le av de som kjører rundt med en calibra og tror de kjører en skikkelig sportsbil.det er jo bare en helt vanlig opel.blah blah

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

 

.. mange som slenger dritt om Pug her.. må få lov til å si (siden jeg har en Saxo, og de er dønn samme bilen..!!) at den er faktisk ikke så værst...!!!

 

De er små og lette.. får du bra motor og litt senking, er de go-kart moro å kjøre!! Serisøt!! Er du litt tørr også og kan bil, får du mekka de om til 4wd og da er de enda mer moro sier de som kan det!!

 

Så før dere slenge for mye dritt om Pug.. husk; dere slenger også dritt om Saxo'n min!! Fy!!

 

Og har ny motor på gang, har en VTS, men norske VTS er ikke like sprek som originale VTS.. pluss en liten turbo.. så blir gøy når jeg får ting igang.. men må ordne et par andre ting først.. hehe!

 

Saxo'n min blir en Pug Killer... Muahahahahaaha!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Assman

Hmm...

 

.. mange som slenger dritt om Pug her.. må få lov til å si (siden jeg har en Saxo, og de er dønn samme bilen..!!) at den er faktisk ikke så værst...!!!

 

De er små og lette.. får du bra motor og litt senking, er de go-kart moro å kjøre!! Serisøt!! Er du litt tørr også og kan bil, får du mekka de om til 4wd og da er de enda mer moro sier de som kan det!!

 

Så før dere slenge for mye dritt om Pug.. husk; dere slenger også dritt om Saxo'n min!! Fy!!

 

Og har ny motor på gang, har en VTS, men norske VTS er ikke like sprek som originale VTS.. pluss en liten turbo.. så blir gøy når jeg får ting igang.. men må ordne et par andre ting først.. hehe!

 

Saxo'n min blir en Pug Killer... Muahahahahaaha!!!

 

Turbo? Kult! Hvor mye må du smelle på bordet for å få dytta nedi noe sånt? Er det plass nok nedi der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi snart på nivået "pappaen min er tøffere enn pappaen din"

Må kunne gå an å diskutere saklig uten å ende opp med bare drittslenging.... Vi har alle vår smak og takk gud for at den ikke er lik... Her var det en diskusjon om peugot styling som nå har endt opp i pugg vs Opel...

 

Stå på med pugg`en så kan vi ta ett småbil`s race til våren

:D :D

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår