Gå til innhold

Primera SLX 97 mod

NISMO racing

Anbefalte innlegg

Har dere synspunkter på denne bilen. Den har gått 23000!! km, eldre fyr som har hatt den. Får den for 110 000 + reg. Strøken innvendig, en ripe på døra utvendig. Denne fikses før salg. Alt standardutstyr, som AC, alarm, el vinduer osv..Farge blålilla. Dette er ting jeg kun er blitt fortalt av selgeren (privat). Tatt service på 5k, 10k, 15k og 20k. Er det noe jeg bør være oppmerksom på? Har verken sett eller prøvd bilen enda, fint om noen har bilder av noen som ligner:) Går det ann å få tak i brukt hekkspoiler?

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer en naf test ja, vet de har kommet med noe nytt. Ta test og betal ca 2100 kr, så får du 6 mnd garanti/10k km. Tror faktisk det er leiebil inne i bildet også...Var iallfall noe sånt tidligere i vår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Joda, tok bilen for 106000..strøken bortsett fra ei ripe på førerdør og noe defekt multilink høyre side. Den har stort sett bare gått småturer, men finnes ikke antydning til rust. Blir nok oljebehandling i løpet av sommern uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen veit jeg ikke siden jeg ikke tørr å titte på P11 SRI'er mens jeg har min til salgs. Men du tar sjanser når du kjøper deg en P11 til med tanke på de bildene jeg så på cardomain. Hva er storyen til de to bilene? Regner med at den som tok fyr er den du har nå. Så jo ikke så alvorlig ut liksom. Forsterkeren som fyra? Har du ikke brukt sikring nå? ;)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Regner med at den som tok fyr er den du har nå. Så jo ikke så alvorlig ut liksom. Forsterkeren som fyra? Har du ikke brukt sikring nå? ;)

Jepp, det va nok forsterkeren som tok sæ en røyk. ;) Hadde sikring da og, men det tok fyr for det. Tru om det kan ha en forbindelse med at det var -35 grader den dagen?

Får du ikke solgt din? Ka du ska ha for den?

VW golf V 1.9TDi Sportline-05

x BMW 320d-01

x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.)

x Nissan Primera "gt"-98

x Nissan Sunny 1.4lx-92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PrimeraSRI

Hva er storyen til de to bilene?

Storyen i korte trekk:

Nr1: P11 2.0 Sri Kjøpt i sør-Trlag høsten 2000. 93000km.

Den va meget pen, og var som ny......

Den forsvant da jeg lot en 18-årig jente prøvekjøre den. Front mot front, sommern 02.

Nr2: P11 2.0 SRi. KJøpt i Drammen sommern 02. Gammelmannskjørt. 71000 km. Før jeg starta nordover med den bilen, så henta jeg full GT-styling hos Nissan Norge. "Gt-replika"

17" felger ble kjøpt i Finland, Ai attention/215/40-17 Hankook ventus.

høsten 03: brann i bagasjerom --> dårlig forsterker (Arizona eagle) Baksete, hattehylle og bagasjeromstrekk skiftet. + total rens av hele bilen innvendig.

vintern 04: en mnd etter at bilen var ferdi rep. etter brannen så kjørte man på en rein. --> ny hovedlykt, tåkelykt, blinklykt+ plastsveis av frontfanger.

VW golf V 1.9TDi Sportline-05

x BMW 320d-01

x Nissan Primera SRi-97 (R.I.P.)

x Nissan Primera "gt"-98

x Nissan Sunny 1.4lx-92

Lenke til kommentar
Del på andre sider