REPPER Skrevet Juni 5, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2021 Jeg har en Toyota yaris -07 2.0. Varsellampen for dieselfilteret begynte å lyse og jeg byttet filter, men hvordan får jeg slukket varsellampen. Spørsmål 2: varsellampen for check battery begynte lyse, jeg bytte batteri og lampen sloknet ikke. Jeg sjekket om den fikk lading, det fikk den ikke. Så jeg bytta dynamo og nå er alt i orden, men varsellampen lyser fortsatt. Disse to nesten samtidig... Noen som vet hvordan jeg får slukket varsellampene? Per Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 7, 2021 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2021 Sitter en sensor på dieselfilterhuset eller under filteret, alt ettersom hva som er på bilen din. Selve sensoren kan være ødelagt eller at den ikke er plugget i for eksempel. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg