ArneVollan Skrevet Mars 10, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2021 Skiftet pærer i skiltlysene bak, satte inn 12v 5w og begge lyser som de skal. MEN får feilkode (alarm) og melding om at de ikke virker, selv om de virker. Har ringt Audi i Trondheim og jeg har satt inn riktige pærer...... Noen som kan fortelle meg hvorfor dette blir feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Mars 11, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2021 Disse bilene er sære på pærer pga Can Bus signalene. Prøv en annen type pærer eller kjøp pærebytte hos Møller. Problemet er at strømforbruket på enkelte pærer er avvikende i forhold til hva lysstyringsmodulen er programmert til er normalt så om du setter i pærer som har et forbruk som ikke er innenfor det som er programmert så får du feilmelding om defekt pære. Noen ganger så hjelper det med en rengjøring av pæresokkel. Pærer med LED eller LED med Can Bus-motstander funker heller ikke på en del Audier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneVollan Skrevet Mars 11, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2021 Ok. Takker for svar. Jeg satte inn samme pærer som var i den. OSRAM. Får stikke innom Audi en dag jeg er i byen. Mvh Arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg