mills_kaviar Skrevet Mars 6, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2021 Ohoy! Staget fra det bevegelige understellet til lysnivåsensoren har på et tidspunkt stått fast, noe som har resultert i at braketten til sensoren er knekt av fra festepunktet (poppnagle? Noen som kan bekrefte det?), Og i tillegg kappet de tre lederene som går inn i kontakten til sensoren. Spørsmålet er hvor jeg kan få tak i nytt stag og kontakt så jeg kan få kobla inn ledningene igjen? Har googlet og googlet, men ikke funnet noen av delene.... Selve sensoren har jeg fått tak i ny. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 7, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2021 Sånne spesifikke deler får du som regel kun kjøpt hos merkeforhandleren Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg