Olebrumm97 Skrevet Januar 28, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2021 Hei. Har en touareg 2005 modell som har begynt å riste noe jævlig ved gasspådrag. Har opplevd problemet engang tidligere, men ble borte etter kjøring på grusvei. Da ble det borte, men igår igjen. Rister i hele bilen og føler at den drar dårligere, slipper jeg gassen så blir risting borte... Noen tips til hva jeg burde ta en titt på? Mvh Michael André Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TGB Skrevet Mai 12, 2021 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2021 På 1/28/2021 den 1:11 AM, Olebrumm97 skrev: Hei. Har en touareg 2005 modell som har begynt å riste noe jævlig ved gasspådrag. Har opplevd problemet engang tidligere, men ble borte etter kjøring på grusvei. Da ble det borte, men igår igjen. Rister i hele bilen og føler at den drar dårligere, slipper jeg gassen så blir risting borte... Noen tips til hva jeg burde ta en titt på? Mvh Michael André Jeg har det samme på min bil Husker du hva som ble løsningen på din bil? Når den er kald og nylig startet er ikke ristingen der men kommer først når den er kjørt 10-12 minutter. Noen ide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg