Simenmarkussen Skrevet Januar 25, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2021 Hei! Har nylig blitt eier av en dmax 2010 og er stor fornøyd. Har kommet opp et problem, når jeg er i 2H og skal bytte i 4wd så blinker bare 4wd lampen og slutter aldri å blinke. Jeg hører at det skjer noe under bilen og at den prøver å legge om, men det er ikke alltid den vil det. Det hender at den switcher om , men det er ca 3/10 ganger. Hadde satt stor pris på om hjelp. Kan legge ut video om det hjelper for forståelsen. Hilsen Student med ikke mye penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2021 Mulig du får noen tips her. Simenmarkussen reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simenmarkussen Skrevet Januar 25, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2021 Takk for svar! Fyldig artikkel med mye gode løsninger, skal prøve meg litt frem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg