danielcb3.dt@gmail.com Skrevet Januar 21, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2021 Heisann! Jeg er en kar på snart 25år som søker en spesifikk modell da jeg gjorde et kjempekjøp for noen måneder siden. Denne bilen var en caspian blue(498) 14mod med d4 polestar 215hk summum, takluke, AWD, four-c understell, skjermer i nakke støtter, adaptiv cruise og lys, inkl.aut dimming på langlys. Rett og slett d meste. Desverre kom jeg opp i en situasjon der motgående bil kom over i mitt kjørefelt å måtte da legge bilen i grøfta å stoppet i en bergknaus, med andre ord VRAK. SÅ ER DET NOEN SOM VET OM EN SLIK BIL SÅ ER JEG VELDIG INTERRESERT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Januar 21, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2021 Veldig spesifikt, du må nok bare følge med på bruktbiler på finn.no Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg