Svima91 Skrevet Desember 28, 2020 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2020 Hei! Noen som har satt i touran seter (ukjent modell) i caddy? (2010) Har koblet (huske ikke fargene helt 100%) Rød/hvit og lilla/blå - rød/gul, bun - brun, Og de tynne på samme farge Det er strøm mellom rød og brun, men setevarmen fungerer fortsatt ikke. Vet at det er sentral under førersete, må jeg gjøre noe med den? Siter Omega a 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 28, 2020 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2020 Hvis du setter inn facelift (2011-) seter fra en Touran i en pre facelift (-2010) Caddy vil du ikke få liv i setevarmen uten å flytte om på komponenter for styring av setevarme da det ble en forandring når de kom med ny type clima panelet. Du må isåfall flytte over alle komponenter og ledningsnett mellom styringsdel og varmeelementet i setet. Er noen år siden jeg gjorde dette, så husker ikke heelt konkret hvordan dette var, men facelift har en egen styreenhet på førersetet hvis jeg ikke husker feil, som bare får et signal fra clima panel. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima91 Skrevet Desember 28, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2020 4 timer siden, Jesper1201 skrev: Hvis du setter inn facelift (2011-) seter fra en Touran i en pre facelift (-2010) Caddy vil du ikke få liv i setevarmen uten å flytte om på komponenter for styring av setevarme da det ble en forandring når de kom med ny type clima panelet. Du må isåfall flytte over alle komponenter og ledningsnett mellom styringsdel og varmeelementet i setet. Er noen år siden jeg gjorde dette, så husker ikke heelt konkret hvordan dette var, men facelift har en egen styreenhet på førersetet hvis jeg ikke husker feil, som bare får et signal fra clima panel. Tusen takk for svar! Hvordan finner jeg ut når setene er ifra? Siter Omega a 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 29, 2020 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2020 Hvis du ikke vet hvilken bil de kommer ifra er delenr. det beste. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svima91 Skrevet Desember 29, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2020 5 timer siden, Jesper1201 skrev: Hvis du ikke vet hvilken bil de kommer ifra er delenr. det beste. Hvor finner jeg det? Undersiden? Siter Omega a 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 30, 2020 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2020 Aner ikke, må bare lete. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg