Harrybo Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Har i dag kjøpt meg en 1990 mod Passat som har rulla 153000km Den er Eu godkjent til mars 2006 og det er en 1.8 cl med GT styling Er bytta til 93 mod interiør og lamper Det er 217/40/17 på sommerdekka HVa synes dere om den?? Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Bilder? :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 kommer dessverre ikke noe bilde opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 KAN Noen hjelpe meg?? hvordan legger man ut bilder her fikk det ikke til er helt fersk her inne på forumet Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Harrybo KAN Noen hjelpe meg?? hvordan legger man ut bilder her fikk det ikke til er helt fersk her inne på forumet Mvh David du må legge det ut på en ftp. har du ikke det.. så send bilde til meg skal jeg ordne det for deg :D passatkara@hotmail.com eventuelt sende over på msn etter jobben... mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 eller mail til meg.. kenneth.joleid@johnet.no Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Her har du bildene.. det jeg mente var at du må ha et sted og legge bildene og så kan du bare kopiere inn adressen til bildene her.. ligger noen Guider her på bilforumet om hvordan du gjør det, hvis du ikke har gjort det før. Gratulere med passat :D Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 dette var jo ikke ille!!! :) si ifra om du vil bytte GT-inredning med CL da ;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by [kj] dette var jo ikke ille!!! :) si ifra om du vil bytte GT-inredning med CL da ;) hehe Hehe det ville vært et kupp! kj veit du om det går ann og sveise om stagene på visker mekanismen på passaten så vi får mono visker ell? små ypp på det etter hvert.. det er pent og reint :D i like it a løøøøøøt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Pen bil! Blir en å gå supertyskstukveien med 9*15 ET0, brutalsenking, rensing og krommet VR6? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 aner ikke om det går.. villle blitt digg med mono ja.. :) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norvott Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Veldig fin denne her. :D Gratulerer så mye! Siter -vw golf II (vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 I dag har jeg fått vasket bilen skikelig innvendig og utvending. Har tatt motorvask og kjøpt olje/oljefilter plugger og luftfilter skal skifte i morgen. Har lett etter hvite blinkers til skjermene men har ikke funnet det enda. Er det samme sideblinkers som det er på Golf 3???????? Har tenkt på senkesett og montering av sportsgrillen og rollon jeg fikk med. Trenger tips om styling. Mvh David Flere bilder kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by Harrybo I dag har jeg fått vasket bilen skikelig innvendig og utvending. Har tatt motorvask og kjøpt olje/oljefilter plugger og luftfilter skal skifte i morgen. Har lett etter hvite blinkers til skjermene men har ikke funnet det enda. Er det samme sideblinkers som det er på Golf 3???????? Har tenkt på senkesett og montering av sportsgrillen og rollon jeg fikk med. Trenger tips om styling. Mvh David Flere bilder kommer :) bruker blinkers fra 3er golf jeg :D funker fint. de har rimelige sånne på autospar og nbs.. senking, andre blinklyshjelp| jo en del. vemun Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Hvor mye burde jeg senke da?? Har tenkt på 40/40 Er det kurant? Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg