Gå til innhold

Hei har kjøpt meg bil i dag

Ranger emnet


Harrybo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Harrybo

KAN Noen hjelpe meg?? hvordan legger man ut bilder her fikk det ikke til er helt fersk her inne på forumet

 

Mvh David

 

du må legge det ut på en ftp.

har du ikke det.. så send bilde til meg skal jeg ordne det for deg :D

 

 

passatkara@hotmail.com eventuelt sende over på msn etter jobben...

 

mvh

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

dette var jo ikke ille!!! :) si ifra om du vil bytte GT-inredning med CL da ;) hehe

 

Hehe det ville vært et kupp!

 

kj veit du om det går ann og sveise om stagene på visker mekanismen på passaten så vi får mono visker ell? små ypp på det etter hvert.. det er pent og reint :D i like it a løøøøøøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått vasket bilen skikelig innvendig og utvending. Har tatt motorvask og kjøpt olje/oljefilter plugger og luftfilter skal skifte i morgen. Har lett etter hvite blinkers til skjermene men har ikke funnet det enda. Er det samme sideblinkers som det er på Golf 3????????

Har tenkt på senkesett og montering av sportsgrillen og rollon jeg fikk med.

 

Trenger tips om styling.

Mvh David

Flere bilder kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Harrybo

I dag har jeg fått vasket bilen skikelig innvendig og utvending. Har tatt motorvask og kjøpt olje/oljefilter plugger og luftfilter skal skifte i morgen. Har lett etter hvite blinkers til skjermene men har ikke funnet det enda. Er det samme sideblinkers som det er på Golf 3????????

Har tenkt på senkesett og montering av sportsgrillen og rollon jeg fikk med.

 

Trenger tips om styling.

Mvh David

Flere bilder kommer :)

 

bruker blinkers fra 3er golf jeg :D funker fint.

de har rimelige sånne på autospar og nbs..

 

senking, andre blinklyshjelp| jo en del.

 

vemun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår