vw2_prosjekt Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 40/40 er kurant, men etter min mening for lite. Det kommer helt an på hva bilen skal brukes til og da. Ville i hvertfall hatt 60 mm foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 (endret) Originally posted by vw2_prosjekt 40/40 er kurant, men etter min mening for lite. Det kommer helt an på hva bilen skal brukes til og da. Ville i hvertfall hatt 60 mm foran. i dine øyne er vel 9 cm senking foran kurrant ;) senke til det subbe og senke litt til ? hehe jeg har i alle fall kjøpt meg 60/40 til bilen min, kjøpte FK sett de har 40/40 og 60/40 sett til litt over 4 tusen kroner.. dette er MED stivere dempere. ikke noe å klage på prisen nei. Endret Mars 22, 2010 av passat kara Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Har kommet over et Jamex 40/40 senkesett til passaten min:) Er det er bra sett ?? Har fått en hyggelig pris på det. Trenger tips Mvh David Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg